Round and Around and Around and Around we go...

Jahaja.. Nu ska jag ge det här en chans igen. Helt värdelös på det här som kallas blogga..Hur som haver så tror jag det vore kul att skriva lite nu igen. Kanske inte blir inägg varje dag men ska göra mitt bästa för att upptadera.
 
Till att börja med så kan jag berätta att jag har köpt skidor som jag har börjat åka. i lördags tog jag mig igenom 8.8km spåret. Trots min fobi för dessa backar.
 
Ikväll och imorgonkväll är det dags för att ta skoterkörkortet. Hoppas det inte är så svårt... Håller tummarna på att man fixar det.
 
Har klippt lugg också, känner mig väldigt nöjd för en gångs skull efter jag har varit hos frisören. Älskar känslan av nyklippt hår!
 
Dessutom ska jag flytta nu snart! Känns helt overkligt men otroligt roligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback