I couldn't stay away

Kvällens pass var riktigt jobbigt, svettades som en tok. väldigt skönt nu såhär i efterhand men inte just då.

Läste min väns blogg som är i London och fytusan vad jag saknar henne..Gick igenom massa bilder för jag har tänkt att beställa hem en del och säger bara vilka minnen. Hur som helst så har min vän funnits där i ur och skur under en lång period , alla långa samtal, skrattat och gråtit. Och nu går hon inte att ringa längre då man vill. Känns otroligt konstigt. Men snart träffas vi igen, förhoppningsvis i mars! Älskar dig tjejen :)




Kommentarer
Anonym säger:

Åh, håller med att det är himla konstigt att man inte kan ringas vilken tidpunkt som helst på dygnet. Det SAKNAS. DU saknas. Så snuskigt mycket. Skype snart, lovar! Bölar ungefär nästan nu. Jag älskar dig!

2012-01-18 | 19:15:02
Bloggadress: http://marielleboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback