Man down

Full fart helaa dan..

Började med att jag fick ta bilen under dagen för att fara och storhandla och hämta mamma. Jag och mamma drog då och handlade och jag köpte nästan en ny kyl. Oj vad jag har mat nu. Känns bra. Plus att jag fick en stavmixer som man kan göra massor med. Svängde också in på HM och shoppade ett par beiga chinos.

Efter jag hade handlat var det bara att fara och hämta pappa som slutade för dagen. Innan jag var hemma var klockan nästan halv 5 och då var det bara att göra maten. Smälta maten en timme och raka spåret till gymmet. och här sitter jag nu. Unnar mig en smoothi och kalkon skinka. Rätt trött så skulle tro att det blir en tidig kväll ikväll :)

Inspiration:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback