I Dont believe You

Dagen började med att jag klev upp halv 10, gjorde mig klar , drog till stan så jag var där kl 11. Sen sprang jag och anki på en massa affärer och shoppade loss. Fick med mig en t-shirt, en shortsdress, ett skärp , ja de var nog det. Sen gick vi och käkade med Jesper på Tacodirekt. Galet gott, men oj så mätt man blev. Har fortfarande inte käkat något sen det. Haha. Sen knallade vi och drack kaffe i kungspassagen. Efter det gick jag och anki till henne, tog buss och for till ersboda. Där gick vi på hm, apoteket (där dom bjöd på en bakelse :O ) och sen coop.

Sen då jag kom hem så gick jag och pappa och bastade , och jag sprang även på rullbandet en stund. Efter det då jag kom hem så städade jag igenom mitt rum, damtorka, sopa, byta sängkläder , ja you name it!

Nu sitter jag i sängen, ser bb och käkar lite jordgubbar. Sen tänkte jag väl se någon film eller något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback