Holy diver

 

Så fruktansvärt trött.

I fredags var jag hos Martina och gjorde mat, såg BB, spelade yatzy och kort till sent på natten.
Sen på lördagen blev det jobb och sen for vi till stugan och jag och pappa skottade taket där. Hade bara mjukisbyxor och lågskor så ni kan ju ana hur blöt jag var sen. Efter de for vi hem, sen kom josse och vi rensade min garderob, gick till bastun och solade, duschade osv och sen kom hennes kompis dit. Efter han for sminkade vi oss klart och sen for vi på en fest på berghem. Dit blev vi skjutsade av nico och lukas, och vi insåg att festen bara var ett stenkasst från dom så vi mötte upp dom då festen slutade.  Blev riktigt roligt i slutet! Sen efter den festen knallade jag och josse till en annan kille men de var dött där bokstavligt talat så då knallade vi vidare hem till mig. Sov.
På söndagen for vi på loppis men hittade ingenting, och sen for vi på badhuset och simmade och snackade. Mycket trevligt!

Sen idag igen jobb. Sova, jobba, soooova. äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback