pocket full of sunshine

Igår var jag och tränade med Sofia och Olivia, blev mestadels prat men inget gjorde de, vi fick ju lite gjort iaf. Mycket trevligt!

Sen idag har jag varit hos min faster och umgåtts med henne, for och fixade lite saker och sen satt vi hos henne och pratade och drack kaffe. Mysigt! :)

Efter det har jag mest suttit och kollat på gamla bilder och funderat på ifall jag ska pallra mig ut på en springtur. Bara det som tar i är att jag har ingen rolig runda att springa, och förmodligen kommer jag aningen halka och slå ihjäl mig eller bryta foten på ett gupp eller i en grop. Vägarna är ju inte de bästa just nu.

Imorgon ska jag och Ankan fara iväg till Härnösand och se vad de har och erbjuda. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback