Never alone always alone

Igår såg jag film med Angelica och Fredrik, mycket trevligt! På dagen gick jag och anki dessutom runt på ersboda och kollade i affärer. Hittade presenter till mami också som fyllde år idag. Grattis igen!

Sen idag for jag och anki tillbaka till h&m för jag ville prova byxorna jag är smått nyfiken på , men ska tillbaka imorgon också och kolla vad mamma tror.

Ikväll har jag legat och sett Hellcats och bara slappat tills fredde frågade om jag var sugen på gå ut och promenera och efter gofikat idag så kände jag att de behövdes. Så vi tog oss en promenad upp på bräntis och gled, voltade osv ner sen. Hoppas ni förstår att jag var INTE den som voltade ner. Jag är för cool för sånt, hmm. Hur som haver , nu ska jag se scrubs och sen sova, för imorgon ska jag troligen med till pappas jobb på morgonen. Hehe, får se hur de går. Pusshej!








Kommentarer
Marre säger:

hihi, tack sandro! DU med :)



Men du måste seriöst sluta lägga ut.. inte så vackra bilder på mig, hahahaha

2011-01-20 | 09:23:41
Bloggadress: http://marielleboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback