Tonight I'm Fuckin' You

Hola Buenos eller något liknande.

Dagen idag har mest bestått av massa loppis säljande och slappande. Rätt skön dag faktiskt!

Fick då med mig hem,
1 armband
1 halsband
2 klänningar
1 tröja
2 jackor
2 t-shirts
+ 2 gratis prylar.

Sen säkert något annat jag glömt.. hehe. Pretty awesome :)

Hade dessutom turen att hamna mittemot min kusin som på slutet lät mig plocka kläder från en kartong. Inte helt fel!

Bilder kommer väl senare. Nu ska jag lägga mig och sova så jag tar mig upp imorgon för då blir det jobba jobba jobba. Funderar starkt på att gå till förådet och rota fram mammas cykel så de slipper ta en sån jäkla tid då man ska traska imellan de olika ställena som jag är på. Imorgon plantaget och posten. Weeio!

Natti!



Gilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback