Oh if you ever come back, if you ever come back

Den här dagen har inte direkt varit så händelserik. Imorse, kl 11.00 på min lediga dag for jag och hämtade upp en nyckel tills imorgon då jag jobbar. Sen for jag och skjutsade pappa på stan och sen tog vi en tripp iväg på hans jobb. Efter de iväg igen till the city och sen hem igen. De har varit relativt lugnt ändå. 

Jobb imorgon kl. 08.00 sen blir de nog att ta de lugnt. På lördag blir de kanske att träffa marrebarre, de var allt för längesen vi träffades nu så de ska bli kul. 

Sen ska jag ta och beställa efter bilder så jag kan scrapbooka litegrann snart, blir roligt! 

Nä nu ska jag ta och läsa boken, de är så spännande nu! Kunde inte läsa något igår för jag hade så ont i huvudet och var så trött. De blir att ta igen nu vill jag lova. 

Take me back!

 










Kommentarer
Marre säger:

Jag har nyss fått hem massa bilder så tänkte också börja scrapbooka :D:D:D:D



Och jag säger bara, PITE (L)

2011-02-03 | 21:59:07
Bloggadress: http://marielleboman.blogg.se/
emelieh säger:

OJOJOJ VA MÖRHÅRIG JAG VA! nämen pite va sjukt kuligt!

2011-02-04 | 00:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback