Feel It


Idag har varit en riktig hemmadag. Först började jag med att städa här hemma i köket i 3 timmar. Sen då mamma och pappa kom hem så började vi rensa ut här hemma och efter det har jag bara slappat, duschat och ligger nu i sängen och myser.

Hade sett framemot att se en serie, trodde inte jag hade sett en säsong men tydligen hade jag sett den och den nya säsongen börjar inte förräns i slutet av mars så..

Efter det fick jag veta att jag inte fick nån praktik på volvo för läget var ansträngt just nu och de påverkade mina möjligheter till en god handledning. Så får väl försöka sen igen. Vet absolut inte vad jag ska göra nu. Typ söka nya jobb.

Imorgon blir det nog att rensa mer på dagen, och sen på kvällen vet jag inte om jag ska vara med Angelica och sy eller hur det blir. Sen jobbar jag hela lördagen och på söndag lär det bli lugnt för sen jobbar jag hela veckor en månad fram. Pengar rullar in. Plus kanske på helger. Aja, nog om de. Nu ska jag göra något.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback