All I need

Åååååh... Jag har så tråkigt. Funderar på att sätta igång fifa och försöka bli lite bättre. Fast jag har den här känslan då man är för lat för att orka lyfta arslet från sängen och hitta på någon. Men man är ändå förbannat uttråkad. Äsch ni fattar säkert.. Hur som haver, jag tror jag ska läsa min bok som jag förövrigt tror jag läst förmycket med tanke på min dröm inatt..

Kortfattat, jag började spela fotboll och var sååååå lycklig. Sen växlade drömmen, jag var med i andravärdskriget och krigade. Fast inte med pistoler och vapen som alla andra utan jag var en vampyyr. Japp en vampyr. Sen hade jag ett sjukt fint rum som jag hade då lyckats fly till. Där  hittade jag ett armband som var ett minne av mamma och pappa. Sen tog jag mig ner till stan. Där var det krig för fulla muggar och jag satt på frasses. (logiskt? Jag hänger på frasses och de sprutar blod och krigas utanför.) Sen fick jag nog av allt krigande och bestämde mig för att gå och kriga jag med. Och vad gör jag, jo jag kör in mina huggtänder i NÄSAN på en elak tjej och sliter upp hela hennes näsa så de sprutar blod. Mmmhm, men de gillar ju vampyrer. Efter det så ropar jag att kusten är klar till mina vänner. Vi flyr uppför en stege.

Sen ringer min telefon och jag vaknar, det är min faster som säger hejhallå och sen var det bara att kliva upp och sen iväg till jobbet.

Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback