Somebody that i used to know

Wazup. Nu var det längesedan. Har varit full rulle minnsann.

Har jobbat, blivit ledig och firat jul. På julafton fick jag sitta på akuten för jag lyckades dra på mig blodförgiftning i fingret, låter jättetöntigt men hade bajsont  fingret. Så nu till det roligaste av allt. Jag äter antibiotika= nykter nyår.. OHYEAH! Feels good.. Sen har jag jobbt lite extra i två dagar nu och även lyckats dra på mig en förkylning på de hela. Är otroligt träningssugen satt de finns inte.. Tror jag går och lägger mig nu..


Kommentarer
anki säger:

hahahahha åååh typ hela inlägget låter jättetragiskt, stackars:( hoppas du får en bra nyår i alla fall! :)

2011-12-30 | 15:59:49
Bloggadress: http://angelicandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback