I like you alot.

Blev att möblera om ikväll. Sen jag började jobba har jag massa överflödig energi dom kvällar jag inte somnar på soffan. Är väldigt nöjd med resultatet! Lägger troligen upp en bild senare! Jag är så glad ikväll , går och sjunger på min favvolåt , "dansar du så dansaaaaar jag, min vääään!" :D Snart kommer väl grannen och klagar, skulle inte förvåna mig så ofta som dom brukar knacka på min dörr då jag spelar högre musik på kvällen. Eller ifall man är några och skrattar i mitt rum. Dom kan ta sig ikväll för ikväll är de min kväll och ingen ska förstöra den.

Justja, igår så såg jag på välkommer åter jag vet inte om jag bara var väldigt trött, men jag tyckte de var bra iaf! Skratta en hel del , så hoppas de går på tv snart igen. Tänkte lägga upp ett klipp här men hittade inget på youtube eller någon annan stans så sket sig.

Nu ska jag lägga in lite lasse winnerpoh och annat bra på ipoden som äntligen bestämde sig för att slå igång. :D Glad, svar ja.

Heejsvejs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback