Tusen gånger om

I fredags for jag och anki till jonzzas brors lägenhet och träffade några och efter de skjutsade jag henne till jobbet. Efter det så for jag och hämtade anka och sen for vi till den såkallade "festen" på Mariehem. Vi kommer dit och ser ingen. Vi tänkte gå runt men möts av våra två kompisar som säger att killen är inte hemma som vi ska till så dom dricker i en lekstuga. Jaa.
Sen då killen kommmer så måste jag fara i och med att jag jobbar på lördagar, kul.

Sen på lördagen blev de fest, säger bara ett ord och de är spårat.

I söndags låg jag bara i min säng, mådde inte toppen.

Sen min måndag var inte så händelserik precis och tisdagen har sett likadan ut, igår kom Martina hit och nu snart kommer ewe hit :)


Puuss!


Mallis 08!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback