Svart, vitt och allt däremellan

Idag blev de först jobb och sen vårdcentralen. Efter de drog jag hem och såg one tree hill och sov, väldigt händelserikt. Sen ringde Sofia och väckte mig, hade först tänkt fara och träna men Sofias systers kort var i röbäck så blir sen istället. Istället for jag och mötte upp henne på Waynes där hon suttit i princip hela dagen och skrivit skolarbete. Så där blev det fruktsmothie och en chokladboll! Mmmhm :)

Sen efter lite småsaker så for jag hem och duschade. Nu blir det sängen och bara mysa under det varma täcket. Natti!


Fint citat efter mitt och marres telefonsamtal:  "vi har en hel general dosa vi kan stoppa upp"



Kommentarer
MARREE säger:

hahaha, loooove!

2010-10-07 | 18:28:03
Bloggadress: http://marielleboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback