My First kiss

Dagen idag har varit väldigt händelselös och tråkig. Börjar med att min chef ringer och frågar mig ifall jag kan jobba imorgon, och självklart vill jag jobba! Sen har jag fått mig en utmaning nu. Whooho, kommer gå skit. Men de tar jag då. 

Sen har jag legat framför tvn och sett Beverly Hills, nostalgi jaa! Så nu tänkte jag se säsong 2 ikväll och bara lata mig. Hade tänkt att ta en promenad ikväll men har ingen lust att gå runt själv på kvällen mellan massa lägenheter och hus bara för att röra på mig. Jag vill gå i skogen och se höstens alla färger. Men där vågar jag knappast gå då de har blivit mörkt. 

Nu ska jag gå och göra matlådan inför imorgon och ta mig en dusch. Blir nog att skrapa ihop en sallad också som jag kan mumsa på ikväll. Blir gött! Harehaj! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback