Livet är fult du är fager, Vaken om natten och drömmer på dagen.

Igår kom Angelica hit, vi käka gott och såg skräckfilmen Them. Mysigt var det! Sen blev det att fara och köpa (färg?) till mitt hår. Blev ändå nöjd med resultatet , ska ta en närmare titt på det idag genom att platta de. Men det är säkert lika fint då :) Angelica du gjorde ett bra jobb!

Idag då jag vaknar har jag nere perciendrerna?... på glänt. Jag såg regndropparna på fönstret och tänkte, "åh vad mysigt, de regnar och blåser idag och här kan jag ligga kvar och slappa." Sen klev jag upp drog upp rullgardinen säger vi nu, och vad ser jag , jo SNÖ. Det snöar och blåser.  Alltså..ehh ..joo. ja! Snö i Oktober. Kyla kan jag stå ut med men inte någon snöstorm nu. Känns inte rätt. Fast tydligen så går det också. 

Nä nu ska jag ta och se vad jag hittar för något till lunchen. Spännande. 

Byeee! 



 


Kommentarer
ank säger:

sv: ja iofs, blev ljusare längst upp och lite mörkare på längderna typ? ;D haha ja venne:)

2010-10-14 | 15:08:32
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback