Bad Boys

Ikväll kom ewe hit en stund vilket var väldigt trevligt! Vi såg på scary movie och pratade en massa. Nu är jag ännu mer taggad tills på lördag. Kommer bli grymt trevligt. :) Sen tog vi en promenad och sen då hon for hem så blev det att träna lite. Nu hade jag tänkt att krypa ner i den lockande sängen och sussa. För imorgon blir det arbetsförmedlingen och jag ska försöka förstå mig på alla dessa papper jag fick hem idag. Men ska se ifall dom kan hjälpa mig med dom. Whaaa. Ja fårse hur det kommer gå. Mamma försökte förklara det för mig idag och jaa, det klickade inte direkt. Det blir spännande att se ifall dom kan få det att klicka imorgon då. Annars ger jag fan upp.. Nästan. Men okeej, nu ska jag soova, Nattinatt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback