våra brister gör oss till människor.

Idag har jag jobbat och jobbat. Efter de drog jag på arbetsförmedlingen och lämnade in ett papper och sen for jag hem med mamma och bussen. Då pappa sluta for jag och han på coop och köpte lite gott inför kvällen och jag köpte även en ansiktsmask. Så det blev att spaa lite ikväll och pyssla om mig själv. Mycket skönt.

Sen har jag tränat lite ikväll också och dansat loss hemma eftersom det inte blir någon utgång för mig ikväll. Men ni som far ut får ösa järnet!

Imorgon blir det mer jobb hela dagen och sen på kvällen får jag se vad den har att erbjuda. Hoppas på något roligt. Kanske drar till josse och får umgås med lite människor, skulle vara trevligt.

Sen på söndagmorgon kl,7.00 drar jag och mamsen till ikea i Sundsvall och shoppar loss. Åh så jag längtar!

Pusshej!






                                                                                                                                  I want you here..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback