Sing so loud the world can hear

Ligger i sängen och gräver ner mig i täcket. Vinden har börjat blåsa och nu förbereder jag mig för snön som ska komma imorgon. Känns mysigt att få lite mer snö på marken konstigt nog. Är inte likt mig att tycka. Fast nu vill jag slippa de hala och få lite julkänslor. Sen tycker jag de är väldigt mysigt med riktiga vinterkvällar då man tänder massa ljus och dricker varm choklad eller te.

Imorgon är min plan att städa fint i mitt rum och tvätta. Fast jag brukar inte riktigt hålla planer som har med städning i mitt rum att göra. Men ska göra mitt bästa. Sen kanske även rensa garderoben så jag har massa mysiga varma kläder där och inte massa sommarkläder blandat. Tar bara massa plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback