Picture perfect memories, scattered all around the floor.

Idag är det ju som alla vet farsdag, så min syster kom hit och de var riktigt trevligt. 

Jag hämtade också min mössa som jag hade glömt på Waynes då jag var där och fikade med Sofia. Sen toppade min syster mitt hår också. Skönt att ha fått de gjort!  

Igår hände de lite olika saker, det började med att jag och josse var hos henne och förfestade, sen kom de två till dit också. Sen drog vi vidare till en annan fest men stannade inte där så länge. Började gå mot stan för att vi hade missat bussen till stan. Men vi han bara gå en bit så fick vi lifta med en kille som var snäll och stanna. (y) . Sen på stan drog vi på max och hängde där. Träffade två som hade hittat josses mobil som hon tydligen hade tappat på festen. Duktigt! Sen drog vi med en buss halv 3 från stan.

Imorgon blir de jobb och sen kanske fara till min syster. Mysigt!

Puss!


En trött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback