Man måste dö några gånger innan man kan leva

Sitter i Västerås utanför Vännäs hos min syster. Eftersom dom jobbar och Simon går i skolan har jag varit ensam hela denna dag. Har gjort min syster en tjänst och städat ur deras skafferi vilket jag tycker jag var duktig som gjorde. Sen har jag varit och käkat grööööt hos Eva. Mumsigt! Sen har jag mestadels suttit och lyssnat på Håkan-H´s nya album, mycket bra låtar har han.

Lite jobbigt bara att jag börjar bli rastlös nu men senare ikväll blir det att fara och åka traktor men Crister och ploga pengforsbanan medan Simon och Malin är på utvecklingssamtal. Då får jag lite att göra iaf.

Det är dessutom kallt ute nu.. Det är de som är så kasst med vintern. Tänk om de hade kunnat vara varmt på vintern också men med snö ute. Hur underbart hade inte de varit. Just nu är det bara mysigt att kolla ut genom fönstret men när man kommer ut vill man bara in igen.

Nä nu ska jag ta och göra något, vet inte vad ännu, kanske tv.

Wooho, jag måste bara skriva att jag förlorade i fifa igen. Blir att spela ikväll också och då hoppas jag på att kicka as! Sen måste jag hem och öva mer då ingen ser. Haha.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback