You smell so fucking good it makes me lose control!

Födelsedag igår, 19 år :) Fick lite alla möjliga småsaker, men det jag blev VÄLDIGT glad över var parfymen som jag har velat ha ett bra tag nu. Mhmm!

Nu är det helg ljuva helg och ännu en vecka mindre till skolan slutar. Känns  toppen :) Studenten börjar nu närma sig och jag har fortfarande inte någon klänning, börjar få lite panik nu.. Men löser sig säkert.

Ikväll blir det att fara på Waynés och fika samt plugga, måste skriva klart psykologin så. Anki och jag sitter där ikväll ialla fall. Sen får man väl se var man far sen. Martina kommer nog komma en stund också dit och umgås lite :) 
Imorgon ska jag träffa anka, var evigheter sen sist så kommer bli sjukt kul! Sen far vi till jonzza och umgås där. BUZZ!!

Nä nu orkar jag inte skriva mer för jag sitter nämligen på balkongen och ser knappt vad jag skriver i och med att solen lyser så och de speglas :P Hejs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback