Sometimes I feel like it's all been done, Sometimes I feel like I'm the only one, Sometimes I wanna change everything I've ever done

Var VÄLDIGT längesen jag skrev nu men har haft fullt upp.

I onsdags tror jag det var drog jag och Angelica till min stuga, gick prommenad, grillade pinnbröd, såg skräckfilm osv. Mycket mysigt! Sen på morgonen gick vi ut och satt oss och solade i nattlinnen, helt underbart.

Sen i lördags blev det grillning och mycket stek i tsjö, grymt kul! Fast fick väldigt mycket huvudvärk mot kvällen och blev jättetrött så for hem. Det var jättekul iaf. Kommer bilder. Blev att lira lite fotboll och sen låg man och stekte så länge man orkade. Var nästan för varmt för att ligga långa stunder.

Nu ikväll har jag pluggat pluggat och pluggat. inge kul..
















Kollen på bollen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback