L-o-v-e's just another word I never learned to pronounce

Helt grym dag! Angelica kom till mig kring halv 11 och innan det berättade hon att det inte blev något prov idag för läraren hade ringt henne och berättat att hon skulle ha ett möte så nu blev provet imorgon istället. Sen kom fredde också och vi solade på balkongen innan vi drog till Pinoccio och käkade, blev pizza för mig och fredde och anki var nyttig med sallad. Efter det blev de myrorna där min syster också var, blev lite smått förvåndad då jag hör en röst bakom mig som säger, "nämen hej är du också här?". Mycket kul! Hittade dessutom ett vitt nitskärp som var snyggt som jag köpte. Sen drog vi efter ett tag till kajen och köpte glass och stekte. Sen hade fredde hämtat André från skolan och senare kom Sofia. Vi bestämde där att ikväll blir det Nydala med grillning och folk, kommer bli kul! :D Nu ska vi till Hissjö och intervjua Josefine, ankis kompis till en ledarskaps uppgift och sen drar vi till Nydala efter det.

Hejs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback