Skola + Iksu

Idag är ingen bra dag. Eller det är en hyfsad dag förutom skolan. Är skönt att det är påsklov snart men innan det finns de en hel del att göra och bli av med.

Var sjukt kul i helgen. Blev utgång med Angelica och det var VÄLDIGT kul!! :D Nu vill jag ha helg igen. På lördagen var jag bara hemma och myste, såg melodifestivalen och jag har som ingen direkt kommentar om den. Känns inte riktigt som om vi kommer vinna med låten som vann iaf.

Sen måste jag bara nämna att alla mina vårkänslor jag hade försvann i morse. Såg att det snöade igår kväll men inte hade jag föreställt mig att det skulle vara så mycket som det var. Visst det var ingen chock med snö men trodde det inte skulle varit så mycket som det var.

Ikväll ska jag på iksu med Martina och Petra och träna Step Up Dance och det lär bli galet kul! Sen innan det ska jag gå till Martina och umgås. Var ett tag sen sen sist :)

Nu blir det film, pusshej :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback