Patron Tequila

Ligger i sängen igen.. Har tvättat kläder iaf som ska användas imorgon och sen nya tröjan som blev köpt idag. Supernöjd och kanonpris! Kan kanske lägga upp en bild imorgon, får se.

Idag gick jag med Anki på HM och Rusta, får lite sug efter att flytta hemifrån nu. Vill ha ett jobb och egen lägenhet. Skulle vara drömmen! Men studenten först sen så får man hoppas.

Taggar upp morgondagen med låtar men känns inte som jag ska ta ut något i förskott men är definitivt mycket piggare. Vet dock inte ifall det beror på medicinen eller om det börjar bli bättre. Orkar då mycket mer nu och jag kan sitta och prata efter jag har tryckt i mig en påse halstabletter. WEIHO!

Ska lägga mig och se That's 70's Show och sova på en liten stund, måste kolla torktummlaren först ;D

Puss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback