Ja jag har de bra idag!

I lördags blev det stort med bus! Blev först att vara hos Angelica på Haga och förfesta med henne. Sen drog vi till stan och skulle ta bussen till Ålidhem, men riktigt så blev det inte i och med att jag såg fel på busstabellen så den skulle inte gå föräns en halvtimme. (förlåt igen). Sen ringde anki en kille som kom och skjutsade oss till Ålidhem och där träffade vi massor av folk.! Helt underbart :D Efter det gick vi och käkade pommes med Sofia och Falk. Mmmh mycket smarrigt! Och eftersom vi tappade bort Jens och en annan kille och inte hittade dom så gick vi till anki på Haga efter det. Hittade en spark på vägen som var ett roligt nöje och skönt för mina fötter. Sen blev det klädpoker och ja , hm Angelica... DET VAR KUL! (Den som inga kläder har den får gå med rumpan bar!) Sen ja jag vet inte vad som hände med angelica men hon kunde inte sluta prata så jag somnade nog vid 7 nån gång och sen gick jens hem då för han blev less i och med att han verkade vilja sova. Hahaha ;D

Tänkte dela med mig av lite bilder som togs under kvällen.


















Kommentarer
anki säger:

HAHAHA!

Det var en kuuuul kväll kan jag lova:D

mindre kul det där med klädpokern men, haha;)

2010-03-24 | 20:40:25
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
sandra säger:

DET VAR SUPERDUPER KUL :D

2010-03-24 | 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback