Heart Skipped A Beat

Hej mer snö. Vad hände med våren som sakta började att komma? Nu får snön ge sig tycker jag och sommaren får komma. Kändes då skönt att kunna vara hemma idag. Egentligen var det att vi skulle fara till universitetet och kolla på olika utbildningar men har ingen aning om vad jag vill bli för det första och för det andra vet jag inte om jag kommer bo kvar här ens. Kände att jag lika bra gärna kunde vara hemma då. 

Blev så glad idag då mamma berättade att min kusin ska komma till min student. Det kommer bli mycket kul att träffa henne igen. :D

Har äntligen skickat in min handlingsplan nu till idrottspsykologin och ska skriva loggböckerna snart. Blir så skönt då allt är bortgjort. Idrpttspsykologin slut = SOVMORGON!

Sitter och kollar ut då snöskottarna skottar på ett tak. Ser galet tungt ut ser ut som värsta träningspasset nästan. Och skotta i det här vädret kan inte vara det roligaste heller. Om dom inte hade tjänat så pass bra hade jag tyckt synd om dem. :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback