Good Girls Go Bad

Har just gjort bort dessa loggboksfrågor som jag hade lovat mig själv att bli kvitt med. Nu återstår bara detta prov och sen är kursen avslutad. Grymt!

Idag vet jag inte vad som kommer att ske, kanske bara sitter hemma och tar det lugnt en fredag. Känns som skönt. Sen blir det KANSKE utgång på lördag. Om det ens blir något , annars taggas 1 april eller hur det nu var.

Jag kan inte förstå hur lat jag är, orkar inte ens göra mat så kokade kaffe istället. Har käkat en yogurt också med nå müsli.

På söndag ska jag försöka få med mig Martina och Joella till Iksu och gå något pass med mig. De lät då inte helt omöjligt då jag pratade med Joella iaf. Ska bara fråga Martina nu också. Vill gå på Arobics vore galet kul!

Nu ska jag njuta av att loggböckerna är skrivna och lägga mig och se om det är något bra på tv. Hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback