Everybody Hurts

FINFINFIN! Var på bio ikväll och såg Remember Me, helt underbar film tycker jag. Väldigt fin och gripande på något vis, men ja gillare! Brukar sällan gråta på bio men det här kunde jag inte hjälpa det. Var inte ensam heller ;D Jag grät, Anki grät, Marre grät och Lotta grät inte. Haha, ja jag vet inte hade fått för mig att hon definitivt skulle gråta men nepp så var det inte.

Resten av kvällen blir det bara att sitta hemma och ta det lugnt, fick nämligen ont i huvudet under bion. Troligen har jag suttit och spänt mig eller något eller så förlorade jag för mycket vätska. Men troligast det första.





Tror det här blev den mest normala bilden ;)

PussHej!


Kommentarer
Marrre säger:

HAHAHHAHA, alltså.... ja. jag måste börja sova på nätterna........

2010-03-17 | 21:25:32
Anonym säger:

hahah :D

2010-03-17 | 21:59:29
Anonym säger:

oj juste, glömde skriva dit mitt namn :P //////Angelicaaa

2010-03-17 | 22:01:40
sandra säger:

Ja jag tror det är bäst marre ;) den andra såg det ut som anki behövde sova eller skulle somna ;D

2010-03-17 | 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback