Drop It Low

Yeah , en ny skoldag är startad och det = en dag mindre snart. Inte helt fel. Lov lov sköna lov. Förutom att jag måste plugga under det så kommer det ändå vara KUNG!

Mitt humör idag är trött. Jag vaknade titt som tätt inatt, irriterande vill jag lova.

Just ja, jag var ju och kollade på skor igår, dom jag har kollat på tidigare fanns inte kvar i min storlek vilket var surt. Jag ska dit idag också och fråga om det finns på lagret för igår han jag ingenting eftersom pappa hämtade mig 20 min efter jag hade kommit ner på stan. Han ändå med att kolla Åhleéns, 59an och skopunkten. Idag blir det väl samma runda innan jag far hem och gör läxa. Superkul!

Nu slutar vi om en kvart. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback