Somebody told me

Orkar inte berätta saker som hänt :P

Igår iaf så drog jag och anka på pipes och träffade lite folk och senare for vi till en fest på berghem. Var ändå små trevligt men ingen hit att sitta bland massa som dricker då man inte kan dricka själv. Hade tänkt att vara hos anka igår jag hon och jonzza men vid 11 drog vi iväg på pipes, eller jonzza drog hem.

Idag for jag till marre så nu sitter vi under täcken och ska se en film hade vi tänkt. Höll också på förfrysa oss då vi gick från affären idag. Helvete så kallt det är ute nu. -26 tror jag hennes mamma sa att det stod på termometern. Nu vill jag inte att det ska bli nå kallare, ge mig värme!

Imorgon kommer pappa och hämtar mig och sen ska jag hem och TROLIGEN om jag nu kan hålla till det jag har tänkt att plugga filosofi. Går ju som det går med det.

Men nu ska vi se film , pusshej!


 

Vem säger nej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback