Down

Kan helgen komma nu. Har prov på fredag, svenska till imorgon som jag och Emelie har gjort ikväll , hade en annan redovisning i tisdags. Vill bara vila med helg nu.

Mamma frågade mig ikväll om jag har tänkt söka vidare, vad jag vill bli osv. Mitt svar var rätt kortfattat för JAG HAR INGEN ANING.. Jag vill läsa något jag tycker är intressant och jobba med något jag gillar. Fast först och främst vill jag vila från pluggandet ett tag. Måste dessutom kolla runt så jag kanske har något jobb till sommaren.

Imorgon har vi troligen karate på idrotten vilket inte ses fram emot i och med sen jag var ute och sprang och har för mycket träningsverk i benen. Men ny dag imorgon och förhoppningsvis mindre ont i benen.

Till helgen vill jag verkligen få åka skridskor. Om inte far jag nästan och åker själv, släpar kanske med mig någon men vill väldigt gärna åka skridskor nu.

Nu ska jag nog återgå till American Pie och fortsätta skriva svenskan om jag kan komma på något. Har kört fast lite.

PUSS!



                     
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback