Bulletproof

Idag började dagen med idrott, tänkt att vi skulle ha karate men det blev inte riktigt så utan vi fick göra vad vi ville. En del bestämde sig för att spela vollyboll och tror några spelade badminton sen pingis. Jag och marre gick och styrketränade lite, sen fick marre en bra idée . Hennes idée var att vi skulle hämta en fotboll och lira lite. Vi hade turen att få en egen hall och sen var det bara att köra. Helt galet kul och jag saknar verkligen att spela fotboll. Till sommaren ska jag iaf spela lite för kuls skull.

Imorgon kommer datakillen och ska fixa datorn. ÄNTLIGEN! Eller jag hoppas då att han kan få allt att funka nu. Känns så tråkigt med skoldatorn, har ingenting på den.

Nu ska jag gå och skriva lite på utvärderingen och sen läsa lite mer inför provet. Sov gott : )

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback