Too Late


Nu har jag beställt min klänning och det känns väldigt bra. Hoppas den sitter bra nu också!
Har dessutom färgat håret idag, eller ja först blekte vi det (commón barbie let's go party) blev på tok för ljust. Efter det köpte mamma en annan färg som var lite guld aktig men eftersom de var guld så blev det ORANGE.. Efter det så tog vi nån blondering igen så det ser hyfsat ut. Men kan inte säga att min hårbotten mår så bra eller håret..
Har legat och sett på OS idag under tiden som färgningen värkat och Anjas fall i backen ja det var ett rätt ordentligt fall.
Var i stugan idag också och skottade en hel del snö, pappa har som gjort illa sig i två fingrar så han kunde inte skotta. I söndags då vi också var där skottade vi taket i stugan och det var rätt kul. Vågade inte ta stegen ner sen bara för den stod på ett ställe som jag kände var lite osäkert att ta sig till så blev till att hoppa ner för min del ist.

Nu är det inte så långt kvar till House Of Metal , vilket ska bli kul hoppas jag. Och därför blev det att jag la upp den här låten. Sen går det fram och tillbaka om jag ska fara på en festival i Tyskland i sommar, Wacken. Skulle nog kunna bli otroligt spännande och roligt, och resan dit lär också vara kul. Lutar mot att jag ska fara men måste hitta mig ett jobb också så jag har råd med allt. Känns tungt att det bara flyger pengar hit och dit men ingen inkomst. WOHO.. Nä nu får jag fixa det här. Dessutom vill jag beställa massa kläder också tänkte lägga upp en bild på några saker jag vill ha.




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback