Through The Wire

Ingen värme direkt idag men det gick an ändå. Först gick jag till anki på haga och höll på frysa ansiktet av mig. Sen då jag fått upp värmen gick vi till gamlia på en promenad i 1 och en halv timme. Mycket mysigt var det men kunde fått vara lite varmare. Efter det gick vi tillbaka till Anki och satte oss framför tvn. Sen frågade hennes pappa om vi ville ha lite potatisbullar så då käkade vi det. Väldigt gott! och sen begav jag och Eve oss mot vasaplan där jag tog bussen hem. Kom hem och sen slocknade jag på soffan.

Nu har jag i alla fall skickat in om hur dagen var till våran lärare och även bakat en chokladtårta som inte blev den mest lyckade. Jag är verkligen värdelös på baka. Jag förstår inte jag gör som man ska men på något sett så är det oftast alltid något som går fel. Men man kan ju inte vara bra på allt ;) hahah det där var kul. Nä men nu ska jag ta och göra något, typ ledarskap och börja på idrottspsykologin. Känns som att det kan vara dags med det.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback