Hold Me Tight

Helgen har varit relativt lugn och det har varit väldigt skönt.

I fredags var jag med Emelie, marre och anki och lagade en tacogratäng och började se 3 filmer. Det var väldigt mysigt men var grymt trött så jag somnade halv 1. Tydligen hade marre och anki suttit uppe och lyssnat på gammal musik som man lyssnade på då man var yngre. Jag måste ha varit helt utslagen eftersom jag sov på en madrass i samma rum som dom satt och spelade och sen tog dom även kort på mig då jag sov.Märkte då ingenting.

I går på lördan kom josse hit och vi gjorde mat som var helt underbart gott. Kyckling med klyftpotatis vi gjorde själv och sen beasås. Efter det färgade jag hennes hår och använde min epilator på mina ben för första gången också. I början gjorde det rätt ont men man vande sig med smärtan och då blev det skönare.
Sen såg vi film och mumsade på nachochips och morötter och doppade i dipper. Väldigt mätt efter denna kväll!

Idag ska jag ta tag i pluggandet och försöka få lite saker klart, vore som skönt. IDROTTSPSYKOLOGIN.... Emelie har du gjort den?!?!




Kommentarer
Anonym säger:

sjukt snygga ;)

2010-02-28 | 13:43:23
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
emelieh säger:

nej, jag hoppades på att den skulle göra sig själv men... tydligen inte.

2010-02-28 | 14:43:41
sandra säger:

Ja visst är vi angelica! ;D



ja jag har också suttit och hållit tummarna på det men jag tror att det inte finns en chans att den skriver sig själv längre..

2010-02-28 | 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback