Call me

Igår kväll då jag skulle sova började jag tänka vad jag saknar sommaren. Att vara ute och känna värmen mot huden, kunna vara ute och spela fotboll, sitta vid en brasa på kvällen och umgås med vännerna. En sak som jag måste göra i sommar är att fara och tälta vid en sjö, vore grymt mysigt och sen om man fiskar lite. Det skulle inte vara fel.
Sen andra saker som händer i sommar blir nog att fara på hultsfred troligen och sen utomlands. En annan sak jag hoppas på är att jag kommer få något jobb också. Har sökt på två ställen nu men ska kolla upp fler. Större chans att man får något då.

Idag är det faktiskt rätt bra väder ute, nästan på 0 nu på termometern och solen kom fram ett tag. Vill göra något ikväll så ska kolla vad folk ska göra. Annars blir det väl att vara hemma ikväll också.

Hade tänkt att fara ut och springa men kändes nästan som att jag sparar det till veckan, tränade lite igår , men får se senare ikväll.

Imorgon ska jag troligen till stugan och där tänkte jag fota lite naturbilder osv som man förhoppningsvis kan ha till projektarbetet. Blir att fota lite annat också men de fotar jag hemma ist tror jag.

Nu ska jag dricka kaffe och sen hoppa in i duschen. puss!




En bild från sommaren 07 tror jag :)

Kommentarer
Marraboooo säger:

åh, fin bild! :)))))))))

2010-02-06 | 17:04:00
sandra säger:

taaack :)

2010-02-06 | 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback