Burning Bright

Idag var det en bra dag, även om den började med krasch.
Imorse vaknade jag av mammas väckarklocka tjugo i 5 och när jag vaknade kände jag mig väldigt törstig. Jag sträcker mig till vattenglaset som jag ställt på sängkanten och då jag ställer tillbaka det säger det tjoopp så ligger allt vatten på golvet. KUL, jag får kliva upp och hämta handuk sen bara att börja torka. Efter det är jag pigg och arg men somnar om efter en stund. I skolan har vi haft en lektion och jag tycker det känns som den sista men sen gick dagen undan.

Pappa och mamma kommer och skjutsar mig till stan och jag och Joella går och kollar på lite affärer och fikar. Sen var pappa ute med bilen så då plockade han upp mig och sen for vi till en butik som hade utförsäljning och hittade massa fynd. Det blev ett par nya spring skor, två tröjor, två jackor, sockar och vantar. Mycket nöjd faktiskt!

Sen hem, käkade lite , har gjort lite läxa och duschat. Inte pjåkigt! :)

Nu ska jag gå och göra något vettigt, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback