Always on my mind

Sitter och försöker mig på naturkunskapen men det vill inte riktigt gå. Började med den och körde helt fast ,sen for vi en snabbis till stugan och kollade lite där men jag stannade ute och skottade bron. Då jag kom hem tog jag en dusch och sen satte jag mig ner igen oc försökte mig på det här igen. Tar tid att hitta allt i boken och jag hittar ju ingenting heller så det tar VÄLDIGT lång tid. Men har gett mig sjutton på att jag ska göra klart det här nu, frågan är ju bara om allt kommer bli rätt.

Imorgon kommer det folk från olika universitet och ska prata om olika program. Blir nog spännande! Ska kolla det där med sjuksköterska men känns jättesvårt. Skadar i alla fall inte att kolla : ) Det bästa av allt är att då har vi bara lektioner från efter lunch. Alltså bara två lektioner imorgon, ledarskap och religion. Känns bra!

Nu ska jag fortsätta med naturen, pusshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback