True colors

HAHA träningsverk efter skoteråkandet, det är pinsamt värre.

Imorgon är det jobb som står på schemat och efter det om jag orkar tänkte  jag ta en sväng ner på stan också. Fast de beror också på vädret ifall de känns kul att fara på stan eller bara kallt.

Igår hade vi lillajulafton hos min syster och det var väldigt trevligt och mysigt, de blev så att jag stannade kvar där och umgicks med dom på min lediga dag. Men det var de värt. Vi såg på tv, hade lite massage jag och min syster, sen for vi alla ut med skotrarna och åkte en tur.

Idag for dessutom jag och pappa till stugan och hämtade posten, lämnade lite saker osv. Om nån ville veta de.

Nu ikväll tänkte jag nog mest ladda hem en bra film och se. Bara mysa med mig själv och tänka hur varmt jag har det så jag inte blir avundsjuk på några som har bestämt sig för att gå ut en kväll som denna på krogen.

Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback