It wasn't me

Tjabba!

Var ett tag sen jag skrev nu men jag tänkte upptadera lite nu.

Jobbar mest hela dagen och hänger med pappsen imellan åt. Händer inte speciellet mycket och de är därför jag inte upptaderar heller. Iaf så serverades det smörgåstårta på pappas jobb idag och eftersom jag åkte med han så fick även jag smaka mig en bit och blev min lunch. Sen åkte vi runt i lastbilen till olika ställen och de är en säng i hytten och sjäälvklart lägger jag mig där och myser medans pappa är ute och grejar och lossar. Så vem somnar. Ja undra ju..

Sen har jag varit hemma och sett på tv. For även en sväng på h&m och införskaffade mig en jacka, så nu är man 300kr fattigare.

Dessutom fyller min faster år idag så vi var där och fick massa tårta och gosaker. Inte pjåkigt alls!

Nej nu ska jag lägga mig och se Jersey shore och sen sova, för imorgon är det mer arbete. Kul att gå runt i -20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback