I need sombody

Hade en rätt knäpp dröm inatt, drömde att jag var i Norge och skulle utforska stan. Det börjar med att jag går runt i ett hav som var fullt av folk. Surfare, barnfamiljer och unga/äldre människor överallt. Jag börjar gå mot ett stort köpcentrum och skulle leta reda på cubus av någon anledning. Hittar det ingenstans så jag börjar åka rulltrappan upp till nästa våning men där var det bara okända butiker som jag inte kände igen förutom en lekbiten. Då åker jag nästa rulltrappa och den är väldigt brant och lång, enda sättet att inte ramla bakåt var att klamra sig fast i räcket. Då jag kommer upp hittar jag fortfarande inte cubus så jag börjar fundera på hur fan jag ska ta mig ner igen. Sen ringer pappa och väcker mig. Hade faktiskt velat fortsätta drömma den där drömmen. Vissa drömmar man drömmer är verkligen verkliga och det känns som man upplever det som händer, vilket jag tycker blir spännande.

Aja nog om de. Idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt att städa rummet sen ivarje fall och sen ikväll blir det nog att fara till anki. Men eftersom jag är så förkyld beror det helt och hållet på om vädret blir nå bättre och om jag får låna bilen. Har ingen lust att hoppa upp på moppen och köra den, vill inte bli mer sjuk.

En annan sak JAG VILL HA ETT JOBB! Plus en egen lägenhet.. Men drömma kan man göra. Ska söka lite jobb ikväll beroende på vad jag hittar och sen får jag se. Sen är jag väldigt sugen på fara till Norge och jobba där. Har läst om det idag och ja det verkar slitsamt men det lönar sig i börsen. 

Hejs :)


 
Trästock


Min SUPERBRA humor.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback