I don't know why I got so attached

Tjabba! Tänkte berätta om helgen som var.

I fredags blev det ju som sagt bowling med några kompisar, vi hade två banor och på mitt lag kom jag 2a och 3a så gick lite bättre än vad mina förväntningar var. Sen gick gick jag och några till Statiol innan det bar av till André för att umgås med folk. Efter det vid 2 tiden for vi vidare till en annan kille på mariehem. Var en väldigt trevlig
kväll!

På lördagen då träffade jag Martina och Joella och myste inomhus medans regnet ute föll. Det började med att jag och Martina for iväg till invigningen av Botniabanan, vi kom dit vid två och kom hem vid 5 dyngsura. Var där lite längre än väntat, men vi såg Sofia Jannok och självaste kungen. Då vi kom hem till Martina sen blev det direkt att krypa under filten i varsin soffa och sen såg vi på tv tills vi började få tillbaka känseln i fötterna. Sen då Joella kom gick vi och köpte mat, vi gjorde kycklinggratäng och lyssnade på Amanda Jenssen. Grymt gott och skönt! Efter det blev det massa prat och mys, trevligt vill jag lova! :)


En cool fjäril sen ibörjan på augusti i Sörmjöle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback