High of a love Drunk from the hate

Ikväll for jag mamma och pappa på returcentrum i vännäs för att se om vi hittade något, blev två muggar och en bok för mig.vingklippt ängel, har hört att den ska vara bra så slog till på den. Sen for vi till min syster för lite fika och ge Simon sin födelsedagspresent. Efter det for jag och fredde och tränade, blev 30 min cykling och sen mage. Känns bra! Jag är så dålig på ta mig till gymmet men nu ska han dra med mig, vilket är tur, måste ju använda mitt gymkort nån gång. Nu blir det ändring i alla fall. 

Imorgon blir det afm och sen mer gym, troligen gimonäsreturcentrum också för att kolla efter en byrå. Nu har min översta låda också börjat ramla ihop. KUL. Den ligger nog bland dom andra två, alltså på golvet imorgon. Jag måste verkligen hitta en ny.

Lite mer naturbilder från sommaren + tobbe.

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback