Bye Bye beautiful

Imorse blev jag väckt kl 9 för att fara iväg på en auktion. Hittade inget så då for vi runt och kollade efter loppisar, inga större fynd men några små iaf. Kändes lite små segt att ta sig upp då man hör regnet smattra mot rutan och känner värmen under täcket.

Nu till helgen blir det troligen stugan för vi har en del att förbereda inför hösten och vintern. Känns ändå skönt att fara dit en helg nu. Känner att min förkylning behöver det här för att sen kunna försvinna hoppas jag. Nu är jag trött på att vara förkyld.. Har haft min hosta nu sen vi kom hem och de är snart två veckor sen och jag börjar inte bli lite less.

Nu blir det att se någon film tror jag, kanske ser vampyrer suger. Har börjat se den förut men som inte kommit så långt innan jag hittar på något annat, den känns lite seg men ska ta mig igenom den och kolla om den är nå bra.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback