You Where Looking So Cold

Idag har det gått undan! När jag vaknade for jag och pappa till stugan en snabbis för att hämta lite saker vi glömde igår. Då vi kom hem tyckte jag att det skulle vara mysigt att få till det fint på balkongen nu när det börjar bli så varmt ute. Så jag satte igång och städade den. Efter det cyklade jag till coop och köpte mat och lagade maten idag. Sedan tyckte jag det vore kul att gå igenom mammas garderob och söka efter kläder som hon hade för längesedan som jag kan ha. Hittade en del vilket var roligt, lägger upp bilder här på några av dem. Nu håller jag på tvätta dem. Dessutom fick jag ta över en garderob av mamma så nu har jag mer plats för kläderna. Helt grymt skönt! Jaja, nu har jag fått ut vad jag har gjort idag och upptaderat lite ;D Hörs!







tycker den var som små cool ;p





Det här är det mesta av det jag hittade och föll för.

Puss : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback