What Do You Say

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har suttit med detta eviga plugg. Helt slut nu men inte länge kvar av skolan så det är bara att hålla ut till de sista. Imorgon ska projektarbetet vara inlämnat också och på kvällen lär det kanske bli Oleary's och ta en öl för att fira att de är bortgjort. Sen återstår bara dessa redovisningar om projektet. Ses inte framemot.

Tack för att de är fredag imorgon, överlevde denna vecka också.

Imorgon ska man massera någon inte från skolan så Joella kommer och får massage, skönt för henne! Själv ska jag stå och knåda i 1 timme. Inte alls jobbigt. Men efter det så har jag HELG! har redovisning också imorgon på naturkunskapen och kommer säga konstiga ord som jag inte har en aning om vad de betyder. Superkul.

Har just duschat och satt på mig myskläder, galet skönt och nu ska jag fortsätta med läxorna. Massage står först på listan. :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback