Wasted Time

Idag har det gått undan. Skolan idag började halv 12 vilket gav mig och andra en rejäl sovmorgon till att börja med. Men hade lite problem att sova i och med att det var så ljust ute. Då jag kom till skolan gick jag och Emelie och käkade, det var älskligspankaka så det blev en halv sådan.. Sen hade vi naturkunskap och efter de ledarskap då det bara var och lyssna på redovisningar. Styrketräning som vi sen skulle ha blev inte direkt styrketräning, vi skulle jobba med uppgiften vi har fått så vi drog. Sen tog jag och gick hem för en gångs skull. Var väldigt skönt, speciellt med musik. Var på coop en sväng och sen skickade vi tillbaka min studentklänning också. Nu på kvällen fick jag ett ryck att fara ut och springa så nu är de gjort också. Känns som bra :) Nu sitter man i t-shirt och nu blir det sängen och läsa MASSA MASSA massa religion... Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback